לק ג'ל הטרנד הלוהט בעולם הקוסמטיקה

לק ג'ל הטרנד הלוהט בעולם הקוסמטיקה

 מי לא מכירה את התחושה המתסכלת כשהמניקור המושלם שעשית רק אתמול נפגם בשל עבודות בית, ריצות מפגישה לפגישה או סתם ציפורן שבורה בקצב החיים של היום קשה לדאוג לציפורניים מתוקתקות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, להתעסק עם הסידור, להמתין לייבוש וכד׳. בעקבות קצב החיים ההולך וגובר נוצר צורך בטיפול לק נוסף שיהיה עמיד מצד אחד, ולא מזיק לציפורן מצד שני. כך נולדה מהפכת הלק ג'ל לציפורניים .
המהפכה החלה לפני כשלוש שנים לערך ועברה מאז גלגולים רבים עד שנמצאה הנוסחה הנכונה והבריאה לציפורניים הג'ל עצמו עשוי מתרכובת גל טהור שנמרח בתהליך מיוחד, ואף מתייבש על
ידי מנורת ייבוש מיוחדת לעומת לק רגיל אשר מתייבש תוך כמה דקות
הגל עצמו היינו עמיד במים סבון ושאר חומרים אשר באים במגע יום יומי עם הציפורניים שלנו ולכו הוא מחזיק מעמד לאורך יותר זמן מניסיון שלנו בין שבועיים לשלושה שבועות מה שהופך את השימוש בו לקליל ונוח לאורך זמן.
טיפ לשבירת השגרה: כשנמאס מהצבע, או כשרוצים לגוון, ניתן לשים מעל הג'ל כל לק רגיל, ואח"כ ניתן לנקות עם אצטון ולחזור לצבע הג'ל המקורי. לכן בבחירת הצבע שימו לב כי אתן הולכות לבלות איתו כשלושה שבועות
טיפ לשמירה על הציפורן: נשים טוענות כי לאחר הסרתו של הלק, הציפורניים נחלשות, מתרככות, ומאבדות מעוביין. ולכן מומלץ שלא לשייף עם פצירה את שטח הציפורן (למעלה – איפה שימרח הלק), ובשעת ההסרה גם לא לשייף הכל אלא רק את השכבה הראשונה של הטופ.
חזור לNews