איפור קבוע בעד נגד וכל מה שביניהם

איפור קבוע בעד נגד וכל מה שביניהם

נשים רבות מבקשות לתקן את מה שהטבע או מחלה החסירו מהן ומבצעות איפור קבוע. מדובר בסוג של קעקוע שמיועד להבליט שפתיים או גבות, לשחזר פטמה אחרי כריתת שד או לטשטש צלקות. אלא שיד לא מיומנת, שימוש בחומרים רעילים, אי הקפדה על סטריליות והתעלמות מההיסטוריה הרפואית של המטופלת עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים.
לפני שאת מקבלת החלטה, חשוב לומר שאיפור קבוע הוא לא תמיד "קבוע", אלא מחזיק  מעמד מספר שנים, וכן הגוונים עשויים לדהות עם הזמן ואף לשנות צבע. איכות התוצאה תלויה במיומנות הקוסמטיקאית, בשמירה על הסטריליות ובטיב החומרים והציוד שאיתם היא עובדת סוג המחט,שנות הניסיון, המכשיר, הצבע וכו.
שיטות ותכניקות שונות של איפור קבוע

מכשיר "רוטרי" – מכונת העט הסיבובית.מופעלת ע"י מנוע רוטרי ולא סלילים אלקטרומגנטיים, דיגיטלי, מדויק וממוחשב. מנוע זעיר עוצמתי עם יכולות חשובות לביצוע הטכניקות החדשות כמו יכולת ביצוע הצללות והדמיית הטבעי.

מיקרובליידינג – פועלת ידנית וללא מערכת חשמלית או ממונעת.
שיטה ידנית זו עם יכולות מדהימות לביצוע עבודה אומנותית. אך זו טכניקה השמורה לבעלי מקצוע ותיקים ומיומנים עם שנות עבודה מרובות. זהו מוט המכיל מספר מחטים בצמוד אחת לשנייה ויוצרים ביצועים כמו לתער.

 זו טכניקה קשה המלווה בפציעות עמוקות בעור (לבלתי מיומנים) וכאבים עזים. שיטה זו עתיקה ומבוססת בעיקר על טכניקות קעקוע מסורתיות. יעילה לאנשים שאינם סובלים את רעש וזמזום המנוע של המכשיר.

טכניקה שקמה לתחיה בשנתיים האחרונות והמיומנות בטכניקה משויכת לאמנים בעלי שם עולמי והם אינם רבים במספר. זהו טרנד עכשווי שאינו מגיע עדיין לפופולריות ולתפוצה שעולה על טכניקת המכשיר המנועי.

טכניקת הבלוק – הוותיקה מבין כולן, ישנה ואינה הולמת את אומנויות העידן החדש.
מבוצע ע"י מילוי מסיבי של פיגמנט באזור הגבות. התוצאה היא מראה קשה ולא מעודן. אינו מומלץ.
החיסרון: מראה קשה וכהה, דהייה לא אחידה, חסר טעם ועידון

עיצוב גבות בשיטת השערה – טכניקה של העשור האחרון, יפהפייה, מדמה ומחקה את המראה הטבעי. מבוצעת ע"י מחט דקה במיוחד, שרטוט הגבות והחדרה הפיגמנט ע"י יצירת קווים דמויי שערה.
התוצאה יפה וטבעית שאין שני לה

טכניקת האבקה – שמספר שמות ניתנו לטכניקה האלגנטית והמעודנת הזו.
"פרינסספאודר"/"אומברה"/"פודרה" ומי יודע אולי בקרוב נפגוש בעוד שמות.
טכניקה הכוללת מילוי או עיבוי של שטחים עם גוונים משתנים בהדרגה, מרוך של פיגמנט למרוכז יותר ובשקיפות משתנה.
טכניקת האבקה היא הטובה ביותר היום ומתאימה לכולם. מעולה לעיצוב גבות שנפלו, או להשלמת שיער חסר, לכהות עור ובהירות, לכולם/ן ולכל מקרה ומצב!
מבוצעת ע"י מכשיר מהיר ועוצמתי עם מחט אפקטים המיועדת להצללות ולעבודה מהירה ושטוחה. טכניקת הרעדת הפיגמנט והחדרתו בתפזורת כמו פודרה או פיזור אבקה. טכניקה אומנותית, עדינה ומרחפת, מהירה ומדויקת מאד.
התוצאה: מראה טבעי ועדין מאד, מעושן ואלגנטי. מושכת מבט מסקרן. טכניקה מלטפת.
מומלצת ביותר.

מהי התחזוקה של איפור קבוע?

אחרי הטיפול הראשון מחכים חודש ובודקים אם נדרש תיקון או חיזוק. עדיף לעבור את התהליך בשני מפגשים ולא בפעם אחת, על מנת לתקן בעדינות את מה שצריך בפגישה השנייה. אם עורכים את כל התהליך והתיקונים בפעם אחת ועובדים על כל השטח, זה עשוי לגרות את העור יתר על המידה. באופן כללי, איפור קבוע מתחזקים אחת לחצי שנה לערך

מהם הסיכונים?

יש סיכונים אסתטיים, כמו חוסר סימטריה או התאמת צבעים לא טובה. חשוב ללכת למקצועניות, ולפני שאת עוברת את זה בעצמך, לראות עבודות שונות של לפני ואחרי. צריך גם שלכל לקוחה יחליפו מחט וקונטיינר צבע כדי למנוע זיהומים, וכן שהקוסמטיקאית תעבוד עם כפפות ותחטא הכול באלכוהול כדי להבטיח סטריליות.גם הרפס זו בעיה, ולמי שסובלת ממנו באופן כרוני יש סיכוי גדול שהוא יתפרץ אחרי שתעבור את ההליך המדובר. יש לקחת זאת בחשבון ולטפל בהתאם

טיפים למתחילות באיפור קבוע

 בדקי את הרכב החומר וודאי שהוא אורגני, טבעי ולא מכיל כספית כמו חומר של קעקוע

 הימנעי מצביעת הגבות בשחור, אשר ממנו אין דרך חזרה. העדיפי גוני חום, חום בהיר או אפור 

 באיפור קבוע של השפתיים חייבים לתחום אותן ואז למלאן. רצוי שצבע המילוי יהיה בהיר בטון אחד מזה של התוחם

 אם את סובלת מהרפס, התייעצי עם רופא לפני הפעולה וקבלי מרשם לכדורים (אם יש צורך בכך). את הכדורים יש ליטול כמה ימים לפני הטיפול

 חשוב ללכת לקוסמטיקאית בעלת תעודות, ניסיון והמלצות. הקפידי על כך שמי שמטפלת בך לובשת כפפות ומשתמשת במחט נקייה וחדשה ובמיכל צבע חדש 

 ודאי מראש לכמה תיקונים את זכאית במחיר הטיפול, כדי שלא תיאלצי לשלם תוספת בשלב מסוים

 

חזור לNews