קורס הרמת ריסים

אם את עובדת בתעשיית היופי את ודאי יודעת על הביקוש הרב שיש לטיפולים קוסמטיים באזור העיניים, ובמיוחד בריסים. גם כשאנחנו עוטות איפור קל בלבד, אנחנו אף פעם לא מוותרות לפחות על נגיעה של מסקרה. אחד הטיפולים החדשניים והמבוקשים שכל קוסמטיקאית צריכה להכיר הוא הרמת ריסים. קורס הרמת ריסים יכין אותך בקלות ובמהירות ליישום הטכניקה החדשנית שתבטיח לך לקוחות מרוצות שיחזרו אליך שוב ושוב. אם את לא בטוחה מה בדיוק מדובר, לפנייך הסבר קצר על הטיפול הפופולרי הזה.

מהי הרמת ריסים?

כולן רוצות ריסים זקופים, עבים וכהים. אבל כמה אפשר להתעסק עם מסקרה וריסים מלאכותיים? מסקרה דורשת תחזוק אין-סופי, וגם המסקרות העמידות ביותר עשויות להימרח בחשיפה למים או אם בטעות שפשפת את העיניים. הדבקת ריסים היא מלאכה יקרה שלא מחזיקה מעמד זמן רב, והיא גם מחלישה ומדללת את הריסים המקוריים. הפתרון? הרמת ריסים!

הרמת ריסים היא למעשה סוג של סלסול קבוע לריסים, אשר גם מקנה להם צבע כהה ודרמטי יותר. זהו פיתרון אידיאלי לנשים שהריסים הטבעיים שלהן בהירים מדי, וצומחים קדימה במקום מעלה.

יתרונות הרמת ריסים

  • תוצאות מאירות עיניים (תרתי משמע): כפי שאמרנו, הטיפול הופך את הריסים למעוגלים, מורמים וכהים יותר, דבר המשווה לעיניים מראה פקוח, מואר וצעיר. 
  • הקרטין שבחומר הטיפולי מזין את הריסים הטבעיים ומחזק אותם.
  • תחזוקה נמוכה - הטיפול מחזיק מעמד עד לתחלופה הטבעית של הריסים בריסים חדשים.
  • טיפול ללא כאב ובחוסר נוחות מינימלית.

    איך זה עובד?

    טיפול הרמת ריסים נמשך כ-45 דקות עד שעה, ומתבצע בכמה שלבים, שיכולים להשתנות מעט בהתאם לטכניקות השונות:

    1. הנחת רפידות סיליקון על העפעפיים הסגורים על מנת להגן על העיניים. 
    2. הרמת הריסים בעזרת מקל סלסול וסידורם בצורה הרצויה בעזרת חומר קיבוע דביק.
    3. מריחת סרום המפרק את החלבונים בריסים ומרכך אותם. 
    4. מריחת קרטין וצביעת הריסים בגוון שנבחר מראש על ידי הלקוחה.

    כמה זמן זה מחזיק?

    תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד כארבעה עד שישה שבועות, תלוי בקצב הגדילה הטבעי של הריסים. התחזוקה הנדרשת בסיסית מאד: יש להימנע ממגע של הריסים במים או איפור למשך 24 שעות. וזהו! ישנם גם מוצרים נלווים כמו שמן ריסים שיכולים לתחזק את התוצאות.

     לקורסים נוספים ובחירת ציוד ציפורניים מקצועי הקליקו לעמוד הבית